Om mig:
Sara, 17 år, Köping. Jag pluggar Stil och trend i V-ås. Här bloggar jag om skönhet, tips, min vardag, mina helger, outfits och framförallt mode och kläder!

Kontakt:
Klicka HÄR om du har några allmänna funderingar/frågor om bloggen eller något liknande. Om du däremot vill kontakta mig när det gäller en bloggdesign så klicka HÄR.


Följ mig:
Jag hoppas att du gillar min blogg och det jag skriver om, i såfall klickar du på knappen här ovan eller på länken och följ mig via Bloglovin'.

Är det något du inte gillar, saknar i bloggen eller du kanske behöver ha hjälp med att leta på en snygg höstjacka? Lägg gärna en kommentar om det så hjälper jag dig och tar åt mig om det är kritik!













Om bloggdesign:
Ni är många som frågar om jag kan ställa upp och göra en bloggdesign åt er och självklart kan jag göra det. Eftersom det tar sin lilla tid att göra en design så är inte mina bloggdesigner gratis. Priset varierar beroende på vad du är ute efter!

Vill du veta mer om priser och så vidare så läs mer HÄR eller klicka på bilden över bloggen. Om du vill kontakta mig direkt om bloggdesin klicka HÄR.
Just nu tar jag ej emot några beställningar!

2009
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli
Augusti . September
Oktober . November
December

2008
Januari . Februari . Mars
April . Maj . Juni . Juli
Augugusti . September
Oktober . November
December

Aktuellt:
Tävlingar:
Inget just nu.
Röstning:
Inget just nu.
Rabattkoder:
20% rabatt hos Fluffbabes!
10% rabatt hos Mysigare.se!

torsdag, oktober 29, 2009

Jultävling nr. 1 – Vinn en Voodoll!

Ja, här är en av jultävlingarna som jag skrev om att jag skulle publicera. Det är så att jag har en hel del samarbeten på G med olika företag så jag har en massa roliga vinster att lotta ut, både stora som små. Dessa tävlingar är till för att skämma bort er bloggläsare lite extra med en julklapp till er själva eller så kanske ni väljer att ge bort den!

Eftersom ni gillade min Voodolltävling jag hade för några månader sedan har jag nu en till Voodolltävling och lottar ut FEM dockor i samarbete med Voodolls.se. Tävlingen avslutas 23:59 söndag den 29:e november.

imageVärde: 99kr/styck.

För att tävla:
1. Gå in på Voodolls.se och leta på den docka du vill ha.
2. Lämna en kommentar med namnet på dockan samt blogg- eller mailadress beroende på om du har en blogg eller ej. Du utan blogg kan alltså också vara med och tävla i dessa jultävlingar!
3. Du ska dessutom skriva ett kort inlägg om tävlingen och länka tillbaka till den samt till Voodolls.se (du får gärna använda bilden här ovan). Om du inte har en blogg så ska du maila tre av dina vänner och en kopia till mig.
4. Om du gör som det står här ovan har du en lott i tävlingen. Vill du ha en extra lott? Lägg då till mig på bloglovin’, då missar du dessutom inte de kommande jultävlingarna. Ju närmare jul vi kommer ju större vinster blir det ;-)

AVSLUTAD!

42 kommentarer:

  1. hehe, fick du idén från mig? :)

    SvaraRadera
  2. vilken fräck design du har, själv förstår jag inte alls hur man ändrar om såhär i blogspot, well well det är väl bara att fortsätta pröva sig fram ;)

    SvaraRadera
  3. Black mamba vill jag vinna
    Har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar och har dej redan på bloglovin

    SvaraRadera
  4. sv; ja det är okej :) tyckte bara jag kände igen så mycket av upplägget och så, hade varit andra bullar om du sagt nej, haha :) blir lite störd på folk som härmas med typ vad som helst och sen säger att dom INTE gjort det eller typ skyller ifrån sig fast det är så uppenbart. men säger dom som du så är det ju inga problem alls :) javisst kan vi länka! :) kan inte länka i själva tävlingarna men kan absolut länka i vanligt inlägg:)
    har du fått armbandet förresten? kram!

    SvaraRadera
  5. Jag är med och tävlar!:) Jag skulle vilja vinna "Devil Baby" - den tilltalar mig väldigt mycket eftersom jag har en liten jävul i mig xD (lider av personlighetsstörning och jävulen kommer fram i mig ibland)

    Jag har länkat dig här :
    http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/october/tavling-hos-sara-1.html

    håller alla mina tummar och tår nu ;)
    kram!

    SvaraRadera
  6. Vilka coola Vodoo dockor.

    SvaraRadera
  7. sv, aa får hoppas på det ;D, jag får hålla utkik efter mer tävlingar här då :)

    SvaraRadera
  8. Åh nej tyvärr, får inte för mina föräldrar (min mamma) när det gäller att vinna saker, men därimot kan jag vara med o m det är typ veckans blogg =(

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag vill va med & tävla! Har även lagt till dig på Bloglovin!
    Jag vill vinna Edge med röd hårfärg!

    http://skuggis.blogg.se/2009/october/tavlar-om-en-valfri-voododoll.html

    SvaraRadera
  10. Rolig tävling :) Jag vill absolut vara med.. Om jag vann skulle Roxie Heart-stealer få flytta in hos mig.. Höhö. Jag är nog lite kär i fel kille så hon kanske kan hjälpa mig att få honom? ;) Hade ju varit något!

    Länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/voodoll.html. Jag har dig på bloglovin redan :)

    SvaraRadera
  11. Jag skulle jättegärna vilja ha ANGEL, en rosa.
    "Angel skyddar dig från allt ont och vägleder dig genom livet." det tackar man ju inte nej till.. :]

    Jag har skrivit ett inlägg om tävlingen, länkat både dig & woodolls.se och även lånat bilden från din blogg.
    http://prinzessiin.blogg.se/2009/october/woodo-tavling.html#comment

    Och nu har jag lagt till dig i bloglovin också!
    <3 kram

    SvaraRadera
  12. Jag är med och tävlar:) om jag vinner skulle jag villja ha angel för den tror jag skulle passa mig så väldigt bra

    Här är länkningen till tävlingen http://mellapersson.blogg.se/2009/october/voodolls.html

    Hoppas,hoppas!!

    Kraam!

    SvaraRadera
  13. Jag har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-voodoll-1.html

    Jag blev förtjust i den som heter Angel, mycket tänkvärd text och sen är de ju rosa.

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Vill så gärna vara med och tävla om dessa söta VooDollar. Om jag vinner vill jag ha Trinity.

    Här är länken till inlägger jag gjort om tävlingen:
    http://sweetfriend.blogg.se/2009/october/vinn-en-voodoll.html

    Har inte lagt till dig på bloglovin bara så du vet.

    SvaraRadera
  15. Kul! Jag är med och länkar här:

    http://evamar.blogg.se/2009/november/voodolls-29-november.html

    Om jag vinner blir det en Lucy Willpower. Kan behöva lite mer energi för att inte bli en riktig soffpotatis och komma i form innan julmaten,

    SvaraRadera
  16. Jag vill gärna ha en liten voodoll. Och om jag vinner vill jag ha Edge! Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/november/voodolls.html Har dig på Bl =)¨

    Hoppas på tur!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  17. jag skulle vilja vinna "Baby Charm"

    har dig på blogglovin sedan tidigare och har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/november/voodoll.html

    maiL: litenmentuff@live.com

    ha det fint!

    SvaraRadera
  18. Jag vill ju självklart vara med!

    Om jag vann skule jag vilja ha:
    ♥ Roxie Heart-Stealer

    Kramar Rebecca, jag har även lagt till dig på bloglovin

    becca.rh@hotmail.com
    http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/2009/november/new-competitions-stvanig.html#comment

    SvaraRadera
  19. En Power Mum skulle jag vilja ha och vara.

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  20. Vill ha, vill ha, vill ha! De är ju superfina och jag vill gärna vinna en.

    SvaraRadera
  21. Glömde skriva att jag helst vill vinna Devil Baby. Den är så läcker!

    SvaraRadera
  22. Hej.
    Vinner jag så vill jag jättegärna ha Power Mum!
    Jag har lagt till dig på bloglovin.

    SvaraRadera
  23. Åh så söta! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vinner så skulle jag gärna vilja vinna dockan "Angel". =)

    Har lagt till dig på bloglovin och länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-en-voodoll.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Hoppas på tur!
    /Jessica

    SvaraRadera
  24. Hej! Jag vill själkvklart vara med! Angel är min stora favorit!!!! Jag länkar givetvis på: http://villduvinna.blogg.se/2009/november/voodoll.html så att fler hittar hit och dessutom har jag lagt till dig i bloglovin för ytterligare vinstchans!
    Ha det bra så länge!
    Kram Malin (malin_rautila@hotmail.com)

    SvaraRadera
  25. Detta skulle bli en perfekt födelsedagspresent till mig själv! Fyller 27 år den 29 nov :)

    Om jag vann skulle jag vilja vinna black mamba

    Har lagt till dig på blovin

    Länk http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/voodolls-2

    mailadress: janedoe7007@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Om jag vinner skulle jag vilja ha devil baby. Har mejlat några kompisar och skickat en kopia till dig. Kram Linda

    Lidde_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej vill gärna vara med och tävla och skulle jag ha turen på min sida så skulle jag vilja ha Edge.
    Har länkat i min blogg

    http://familjengranberg.blogg.se/2009/november/vinn-en-voodoll.html

    Hoppas nu på en massa tur:)
    Linda

    SvaraRadera
  28. Hej

    Jag är gärna med och tävlar :) Om jag blev den lyckliga vinnare så skulle jag välja: Ninja ;)

    LÄNK: http://ungaforaldrar-tavlingar.blogspot.com/2009/11/tavling_7878.html

    SvaraRadera
  29. Vera:

    Är jättegärna med!

    Jättefin blogg har du! :)

    Länk:

    http://tavlingarbra.blogg.se/2009/november/sara-och-voodolls-tavling.html#comment

    och min epost: Pranvera_97@hotmail.com

    Om jag hade varit den lyckliga vinnaren hade jag velat ha dockan Angel! :)
    Det står mer i min blogg!

    SvaraRadera
  30. Vad snygg blogg du har! Såg tävlingen så jag är med. Jag tyckte "Sedusa" var riktigt fin! :-)

    kram sandra
    sandra-le@live.se

    SvaraRadera
  31. Kärlek och Passion Mr. Right!
    jupp, han önskar jag mig! Alla har vi väll rätt till kärlek?? ;P
    Jag följer dig redan!

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med och tävlar, har varit sugen på en Black Mamba ett bra tag nu - min själsfrände!

    Här har jag länkat:
    http://deliquate.blogg.se/2009/november/voodoll.html

    Sen följer jag dig även på bloglovin'.

    Kram
    mainnaho@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag vill jättegärn var med o vinna.
    Vill vinna ängeln, helst den rosa.
    Har dig redan på bloglovin genom annan tävling.
    Har också skrivit om dig i min blogg.
    Länk till inlägget:
    http://marikrantzmehmed.blogg.se/2009/november/voodolls-tavling.html

    Mail: marikrantzmehmed@live.se

    SvaraRadera
  34. Hejsan!

    Jag vill gärna vara med och tävla om en cool liten voododoll och skulle jag vinna så skulle jag välja Power of Love Combo

    Hälsningar Jenni
    jenni.ahlgren@gmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är med :D elin-thor@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag är med! :D Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha Angel, helst en rosa :)
    Ska lägga till dig på bloglovin nu!

    anjiw@live.se

    SvaraRadera
  37. Hej, jag är jättegärna med o tävlar, jag har redan dig på bloglovin. Men här är länken till inlägget där jag skrivit om din tävling
    http://oliviahenriksson.blogg.se/2009/november/voodholl.html#comment

    min mail är: deelete@live.se

    Håller tummarna hårt nu
    /Olivia

    SvaraRadera
  38. Dom är bara så coola!! Jag vill vinna!! Följer dig på bloglovin med.

    SvaraRadera

Lägg en kommentar och gör mig glad! Men läs detta innnan:

Bild:
- De flesta biler i bloggen är tagna av mig, om inget annat står dvs.
- Det är förbjudet att kopiera mina bilder om ni inte har tillätelse förstås (i bland annat tävlingar).
- Jag redigerar mina bilder i Adobe Photoshop CS4 eller Paint.NET v3.36.

Bloggdesign:
- All design på bloggen har jag gjort själv.
- Tyvärr gör jag inga gratisdesigner utan jag gör dem mot betalning. Just nu tar jag ej mot beställningar!

Annat:
- Jag granskar alla kommentarer innan de publiceras.
- Spam/reklam godkänns inte, så lägg inte ner tid på det.
- Jag får tag i din IP-adress då du är aldrig helt anonym.
- Du får självklart ha dina åsikter, kritik är oftast bra att få men tänk på hur du framför dem.
- Kommentarer som anses vara stötande mot mig och mina nära och kära raderas och publiceras ej.
- Glöm inte att skriva och kontrollera namn (och bloggadress om du har).